KRM

Digitalt museum

Møbler og inventar fra Breidablikk

På Digitalt Museum finner du flere hundre gjenstander fra Breidablikk. Gjennom denne nettsiden får publikum mulighet til å komme nærmere inn på det flotte interiøret enn i selve utstillingen på Breidablikk. Nettsiden viser møbler og inventar fra dagligstuen – her finner du både tannpirkere i etui, dekorative blomstervaser, pudderdåser, brilleetuier, brettspill, fotografier og mye annet spennende! Huset rommer en stor kunstsamling, og alle maleriene i huset er også tilgjengelige på Digitalt Museum.

Klikk her for å se og søke i samlingen   Vi jobber kontinuerlig med digitalisering og utvikling av gjenstands- og fotodatabasen, og vil tilgjengeliggjøre flere objekter etter hvert som de blir klare. Gi oss gjerne tilbakemelding hvis du finner feil i registreringene eller har nye opplysninger til oss.

Klikk her for å se alle publiserte samlinger fra MUST